قطعات آسانسور 3vf

در زمینه قطعات آسانسور 3vf مهندسان و تعمیرکاران آقای آسانسور همواره در تلاش هستند تا در کنار شما باشند برای مشاوره رایگان در مورد قطعات آسانسور 3vf شما می توانید با آقای آسانسور با شماره های 45384-021 و همچنین 09127066896 در تماس باشید. آسانسور یکی از قسمت های مهم منزل شماست و شما باید اطمینان یابید که به درستی نصب و نگهداری و ایمن شده است. چرا که قبل از بروز حوادثِ نگران‌کننده باید تا حد زیادی از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری شود. حتی اگر سوانح آسانسور خیلی شایع نباشند، اما نقص‌های معمولی و کوچک بسیاری ممکن است پیش بیاید که ایمنی ساکنان را تهدید کند.

صاحبخانه‌ها، صاحبان مشاغل و ساختمان‌های تجاری، بعضی اوقات نمی‌دانند که از چه کسی برای تعمیر آسانسور استفاده کنند. بنابراین آن‌ها سرایداران، مدیران ساختمان و سایر افراد فنی ای که با فن‌آوری خاص آسانسور ناآشنا هستند را برای رفع مشکل به وجود آمده فرا می‌خوانند. شاید این بدترین اقدامی باشد که افراد برای تعمیرات آسانسور، انجام می‌دهند.

شما چه می‌کنید؟ اگر فکر می‌کنید یک متخصص و تعمیرکار آسانسور، باید بیاید و مشکل را برطرف کند، با آقای آسانسور تماس بگیرید.

آقای آسانسور با دستورالعمل‌های دقیق و با ارائه‌ی بهترین راهکارها، با نیازهای ساختاری در سطح تجاری و مسکونی آشنا می‌باشد. بنابراین استفاده از دانش و تخصص ما مطمئناً روحیه شما را تقویت خواهد کرد و همواره به شما اطمینان خاطر می‌دهد! و اگر وضعیت آسانسور به قدری بد باشد که شما نه تنها نیاز به اصلاح، بلکه نیاز به نوسازی و به روزرسانی کامل داشته باشید، ما در این زمینه نیز می‌توانیم به شما کمک کنیم. تکنسین‌های ما می‌توانند در زمینه‌ی سرویس و نگهداری آسانسور، نوسازی و یا سایر خدمات آسانسور، نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کنند.

فروش انواع دستگاهها و لوازم:

انواع قطعات الکتریکی و مکانیکی لازم برای نصب آسانسور توسط شرکت به فروش می رسد که از لینک زیر می توانید مشاهده نمایید:

Install-Elevator.

Com

Install-Elevator.

Ir

تهران : 44032477-021

مشهد :   34593248-051

رشت: 33570572-013

شعبه 1: تهران ، میدان آزادی ، خیابان جناح ، خیابان
طاهریان ، پلاک 94 ، طبقه 3 ، واحد اتومات گستران

شعبه 2: تهران ، میدان دوم صادقیه ، بالاتر از مترو ، خیابان سایه ، پلاک 4، طبقه 4 ، واحد اتومات گستران

شعبه 3: کرج – عظیمیه – میدان مهران ، روبروی
بیمارستان تخت جمشید ، پلاک 48 ، طبقه 2 ، واحد اتومات گستران

شعبه 4: رشت – گلسار – بلوار توحید – بلوار گلسار –
پلاک 184 – طبقه 3 ، واحد اتومات گستران

 
مسیر: خانه > درایو VVVF-3VF آسانسور > درایو VVVF-3VF آسانسور
همانطور که می دانید یکی از مهمترین قطعات آسانسور ، تابلو فرمان آسانسور می باشد.

همانطور که در بخش تابلو فرمان آسانسور بیان شده است و همچنین در کلاس آموزش نصب آسانسور شرکت نیز بیان می گردد ، در نصب آسانسور ، تابلو فرمان آسانسور در ساختارهای مختلف و توسط شرکتهای مختلفی ساخته می شود.

چند نوع از مهمترین این انواع ، تابلو فرمان دو سرعته 2SPD و تابلو فرمان تک سرعته درایو دار VVVF می باشد.

البته توجه نمایید که هر کدام از این انواع تابلو ها باید موتور گیربکس یا گیرلس آسانسور مخصوص خود را نیز داشته باشند یعنی برای تابلو فرمانهای دوسرعته موتور آسانسور نیز باید دو سرعت دور تند و دور کند داشته باشد ولی برای تابلو فرمانهای تک سرعته طبعا موتور آسانسور باید دارای یک سرعت باشد.

 
تابلو فرمان دو سرعته (2SPD)تابلو فرمان دو سرعته قابلیت راه اندازی موتورهای دو سرعته را دارد در واقع در این نوع تابلو فرمان از یک موتور گیربکس دو سرعته که دارای سرعتهای دور تند و دور کند می باشد استفاده می گردد که طبق دستوراتی که توسط تابلو فرمان آسانسور دو سرعته به موتور ارسال میگردد هنگام شروع حرکت کابین آسانسور ، موتور با دور تند کار می کند و سپس هنگامی که کابین آسانسور به طبقه مقصد رسید سرعت به دور کند کاهش می یابد تا در انتها کابین در مقصد متوقف گردد.

ولی در این نوع آسانسور در توقف های کابین در طبقات معمولا یک ضربه کوچکی حس می شود و تغییرات سرعت کابین نیز در حین حرکت حس می شود.

تابلو کنترل درایودار (3VF)این نوع از تابلو کنترل آسانسور دارای یک سیستم کنترل کننده پیشرفته بنام درایو است و این درایو باعث می شود که حرکت کابین آسانسور بصورتی بسیار نرم تر انجام شده و توقف های کابین آسانسور نیز در طبقات بسیار نرم و بدون ضربه باشد.

در واقع در این نوع تابلو فرمان با دستورات و کنترل پیشرفته ای که انجام می شود ، سرعت موتور در چند مرحله به آرامی افزایش یا کاهش می یابد و همین امر باعث می شود که حرکت کابین آسانسور بسیار نرم و بدون ضربه باشد و همچنین برق مصرفی آسانسور به نسبت تابلو فرمان های دوسرعته بسیار کمتر باشد.

 

 
 
 
درایو تابلو فرمان VVVFدرایو VVVF دستگاه پیشرفته ای است که در تابلو فرمان های VVVF  وجود داشته و کارش این است که حرکت و توقف های کابین بسیار نرم و بدون ضربه انجام گیرد و نحوه کار آن بدین طریق است که درایو VVVF  بین شبکه برق تابلو فرمان و موتور سه فاز آسانسور قرار می گیرد و سپس با دریافت توان الکتریکی از شبکه با تنظیمات پیشرفته ای که دارد ولتاژ و فرکانس خروجی را تنظیم نموده و سپس فرمانها را به موتور آسانسور می فرستد که با اینکار می تواند سرعت و گشتاور موتور را به گونه ای تنظیم کند که همواره حرکت کابین آسانسور با نرمی انجام گردد.

 
 
مزایای درایو 3VF در تابلو فرمان آسانسور
 
 
 
 

ما در آقای آسانسور هموراه در مورد قطعات آسانسور 3vf و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم شما می توانید به صورت رایگان با شماره های 45384-021 و همچنین 09127066896 در تماس باشید.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.