قطعات آسانسور 001

در زمینه قطعات آسانسور 001 مهندسان و تعمیرکاران آقای آسانسور همواره در تلاش هستند تا در کنار شما باشند برای مشاوره رایگان در مورد قطعات آسانسور 001 شما می توانید با آقای آسانسور با شماره های 45384-021 و همچنین 09127066896 در تماس باشید. آسانسور یکی از قسمت های مهم منزل شماست و شما باید اطمینان یابید که به درستی نصب و نگهداری و ایمن شده است. چرا که قبل از بروز حوادثِ نگران‌کننده باید تا حد زیادی از وقوع خطرات احتمالی جلوگیری شود. حتی اگر سوانح آسانسور خیلی شایع نباشند، اما نقص‌های معمولی و کوچک بسیاری ممکن است پیش بیاید که ایمنی ساکنان را تهدید کند.

صاحبخانه‌ها، صاحبان مشاغل و ساختمان‌های تجاری، بعضی اوقات نمی‌دانند که از چه کسی برای تعمیر آسانسور استفاده کنند. بنابراین آن‌ها سرایداران، مدیران ساختمان و سایر افراد فنی ای که با فن‌آوری خاص آسانسور ناآشنا هستند را برای رفع مشکل به وجود آمده فرا می‌خوانند. شاید این بدترین اقدامی باشد که افراد برای تعمیرات آسانسور، انجام می‌دهند.

شما چه می‌کنید؟ اگر فکر می‌کنید یک متخصص و تعمیرکار آسانسور، باید بیاید و مشکل را برطرف کند، با آقای آسانسور تماس بگیرید.

آقای آسانسور با دستورالعمل‌های دقیق و با ارائه‌ی بهترین راهکارها، با نیازهای ساختاری در سطح تجاری و مسکونی آشنا می‌باشد. بنابراین استفاده از دانش و تخصص ما مطمئناً روحیه شما را تقویت خواهد کرد و همواره به شما اطمینان خاطر می‌دهد! و اگر وضعیت آسانسور به قدری بد باشد که شما نه تنها نیاز به اصلاح، بلکه نیاز به نوسازی و به روزرسانی کامل داشته باشید، ما در این زمینه نیز می‌توانیم به شما کمک کنیم. تکنسین‌های ما می‌توانند در زمینه‌ی سرویس و نگهداری آسانسور، نوسازی و یا سایر خدمات آسانسور، نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کنند.

021 – 88 91 84 14 – 16
0930 – 577 79 05
استفاده از ورق های باکیفیت و نگیر استیل- استفاده از چسب مرغوب جهت روکش درب استیل- استفاده از تجهیزات مکانیزه جهت خم کاری و لیزر استفاده از پرچ کاری مناسب جهت اطمینان بیشتر- بسته بندی مناسب بعد از استیل کاری- به هیچ عنوان استیل کار شده بلند نمیشود و ورم نمیکند
مدت زمان استیل کردن بسته به تعداد درب میباشد به ازای تقریبا 5 عدد درب حدود 3 الی 4 روز کاری
متن
متن
پیشرفت سریع صنعت آسانسور در جهان و نیاز مبرم کشورمان به تحولی عمیق و جدی در این صنعت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، سهمی مفید و کارآ در این زمینه داشته باشد.

تجهیزات و قطعات مصرفی تماماٌ از معتبرترین شرکت های تولید کننده و سازنده این صنعت و در بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا تامین می گردد و همچنین نمایندگی فروش بسیاری از قطعات وارداتی و داخلی را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش عهده دار گردیده است.

قطعات آسانسور کابین آسانسور موتور آسانسور درب لولایی آسانسور درب اتومات آسانسور  تابلو فرمان آسانسور  ریل آسانسور  تراول کابل آسانسور  سیم بکسل آسانسور  شستی آسانسور  جک هیدرولیک موتور آسانسور الکمپ  موتور آسانسور فیا  موتور آسانسور ساسی  موتور آسانسور زیلابک  درب اتوماتیک بیابانی  درب اتوماتیک حریری  درب اتوماتیک آرین سیستم رو  درب اتوماتیک سلکوم  درب اتوماتیک روانکار  تابلو فرمان آریان  ریل مونته فرو
© 1398 – تمامی حقوق این وب سایت مربوط به وب سایت آسانسور سمان می باشد.

| Designed by Mr.

ebrahimpoor

ما در آقای آسانسور هموراه در مورد قطعات آسانسور 001 و در تمام موارد دیگر در کنار شما هستیم شما می توانید به صورت رایگان با شماره های 45384-021 و همچنین 09127066896 در تماس باشید.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.