زنجیر جبران و اثرات این قطعه در عملکرد آسانسور-قسمت سوم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور اختیاریه

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور اختیاریه، تعمیرات و نگهداری آسانسور اختیاریه، بازسازی و تعمیر آسانسور اختیاریه، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده اختیاریه، سرویسکار آسانسور اختیاریه، تعمیر آسانسور محدوده اختیاریه، شرکت آسانسور اختیاریه، نصب آسانسور اختیاریه، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در اختیاریه، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امروزه در بسیاری از ساختمان‎ها برای سهولت در جابجایی بین طبقات از آسانسور استفاده می‎شود. این نوع سیستم‎ها از قطعات پیچیده و متعددی تشکیل شده‎اند که همین موضوع سبب شده تا به عنوان یکی از سیستم‎های پیچیده بکار برده شده در ساختمان‎ها شناخته شوند. توجه داشته باشید که این نوع سیستم‎ها نیاز دارند تا در فواصل زمانی مشخصی مورد بازرسی قرار گیرند و خدماتی در قالب تعمیر و نگهداری آسانسور برروی آنها اعمال شود. زنجیر جبران یکی از قطعاتی که در برخی از آسانسورها مورد استفاده قرار می‎گیرد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این قطعه و همچنین نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با این قطعه بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تاثیر زنجیرهای جبران بر تعادل کابین آسانسورها

همانطور که گفته شد از این قطعه در برخی از آسانسورها استفاده خواهد شد که در برخی از آنها در صورت بکار گرفته شدن تعادل کابین آسانسور را از طرفین برهم خواهد زد. با توجه به این شرکت‎های مختلفی در این زمینه در حال فعالیت می‎باشند و هرکدام به نحوی خاص این مشکل را برطرف می‎سازند در نتیجه انواع مختلفی از شیوه‎ها برای باز گرداندن تعادل کابین وجود دارد. توجه داشته باشید که در هنگام دریافت خدمات سرویس و تعمیرات آسانسور شرق تهران از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا این قطعه را نیز مورد بررسی قرار دهد و در صورت مشاهده هر گونه مشکل در اولین زمان ممکن به رفع آن بپردازد. در برخی از شرکت‎ها برای ایجاد تعادل دوباره کابین از وزنه‎های که در کابین ثابت شده‎اند استفاده می‎شود. البته باید توجه داشت که این روش حفظ تعادل مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

در صورتی که در هنگام نصب آسانسور از این روش استفاده شود باعث می‎شود ظرفیت این سیستم کاهش پیدا کند. علاوه‎بر این تعادل دینامیکی مورد نظر در طول حرکت بدست نخواهد آمد. توجه داشته باشید که آسانسورها سیستم‎های پیچیده‎ای هستند که نیاز دارند تا در دوره‎هایی منظم در قالب خدمات تعمیر و نگهداری مورد بررسی قرار گیرند و در صورتی که مشکلی مشاهده شد در قالب خدمات تعمیر آسانسور که توسط برخی از شرکت‎های فعال در این زمینه ارائه می‎شود در اولین فرصت مشکلات موجود برطرف شوند. نکته دیگر در این رابطه ان است که حتما برای این گونه خدمات از سرویس‎کار آسانسور استفاده کنید که در این زمینه دارای تخصص و تجربه می‎باشند.

تیم حرفه ای آقای آسانسور میتواند شما را در یافتن دلایل خرابی آسانسور کمک کند.

یکی دیگر از روش‎هایی که برای بدست آوردن تعادل دوباره کابین استفاده می‎شود بکار بردن زنجیر جبران دیگری در نقطه مقابل زنجیر جبران اولیه می‎باشد. در این روش تعادل دینامیکی کابین به شکلی کامل حفظ خواهد شد. لازم به ذکر می‎باشد که در این روش هزینه زنجیر جبران اضافه به همراه تجهیزات مورد نظر و مربوطه به هزینه کل این سیستم اضافه خواهد شد. این سیستم حمل و نقل از پیچیدگی‎های زیادی برخوردار می‎باشد و با توجه به این موضوع نیاز است تا در دوره‎های مشخصی از خدمات سرویس آسانسور استفاده شود تا در صورت وجود هرگونه مشکلی در این سیستم در قالب خدمات تعمیر آسانسور در کمترین زمان ممکن برطرف شوند تا احتمال بروز حادثه به کمترین میزان خود کاهش یابد. در صورتی که برای حفظ تعادل از روش زنجیر جبران دوبل استفاده شود علاوه‎بر افزایش هزینه کاهش ظرفیت کابین را در پی خواهید داشت که یکی از مهمترین معایب این روش می‎باشد. زنجیرهای جبران روکش‎دار با عرض حلقه بازگشت طبیعی بیشتر، بیشترین اشکال در رابطه با کابل‎های جبران موجود عرض کم برگشت طبیعی آنها می‎باشند. این طور که به نظر می‎رسد بهترین روش برای حل این مشکل افزایش عرض بازگشت طبیعی این نوع زنجیرها در سیستم آسانسور می‎باشد که در بسیاری از شرکت‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.