تفاوت سرویس و نگهداری آسانسور به شکل دوره ‎ای با تعمیر موردی

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور کامرانیه، تعمیرات و نگهداری آسانسور کامرانیه، بازسازی و تعمیر آسانسور کامرانیه، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده کامرانیه، سرویسکار آسانسور کامرانیه، تعمیر آسانسور محدوده کامرانیه، شرکت آسانسور کامرانیه، نصب آسانسور کامرانیه، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در کامرانیه، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همه ساله تعداد زیادی آسانسور در جهان نصب و راه‎اندازی خواهند شد و با توجه به خدمات ارزنده‎ای که توسط این وسیله به افراد ساکن در ساختمان‎های چند طبقه ارائه می‎شود این وسیله بسیار مورد توجه قرار گرفته است و با در نظر گرفتن این موضوع شرکت‎های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند. انواع مختلفی از این آسانسورها در کشورمان ایران توسط انواع شرکت‎هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند نصب و راه‎اندازی شد. این شرکت‎ها علاوه‎بر ارائه خدمات نصب و راه اندازی خدماتی در خصوص تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور به مشتریان خود ارائه خواهند کرد. این خدمات توسط افرادی متخصص و با تجربه که سرویس‎کار آسانسور نامیده می‎شوند ارائه خواهند شد.

تمامی وسایلی که بسیار مورد استفاده قرار می‎گیرند نیاز دارند تا به شکلی دوره‎ای مورد تعمیر و نگهداری قرار گیرند. آسانسور نیز از وسایلی در ساختمان‎ها می‎باشد که همه روزه بارها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با توجه به این موضوع تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و توسط سرویس‎کار آسانسور انجام شود که از تخصص و تجربه بالایی در این رابطه برخوردار است. در ادامه به ارائه مواردی خواهیم پرداخت که سبب بروز مشکلاتی در این نوع وسیله خواهد شد و سبب می‎شوند آسانسور به درستی عمل نکنند.

تعمیر موردی یا استفاده از تعمیر و نگهداری آسانسور؟

آسانسور یکی از پرمصرف‎ترین وسایل در ساختمان‎هایی می‎باشد که در آنها تعداد واحدها زیاد بوده از این‎رو احتمال وقوع نقص فنی در آنها بالا می‎باشد. با توجه به این موضوع ترجیح داده می‎شود خدمات تعمیر آسانسور غرب تهران و سرویس آسانسور به شکلی ماهیانه و در دوره‎هایی منظم شکل گیرد. توجه داشته باشید برای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور از شرکت‎های معتبری استفاده کنید که در آنها از سرویس‎کار آسانسور استفاده می‎شود که از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار می‎باشد. سرویس آسانسور و تعمیر آسانسور به شکلی منظم و در فواصل زمانی ثابت سبب می‎شود تا تمامی عیوبی که در آسانسور وجود دارد یا احتمال خرابی آسانسور در آنها وجود دارد شناسایی شود و در کمترین زمان ممکن توسط سرویس‎کار آسانسور برطرف شود.

در صورتیکه در سرویس و نگهداری آسانسور به شکلی غیر از روش ماهیانه و دوری و به صورت موردی عمل کنید ممکن است بدلیل بروز یک نقص فنی آسانسور به شکل کامل از دسترس خارج شود و برای درست کردن و راه‎اندازی مجدد آن مجبور به  سپری کردن زمان و هزینه زیادی شوید. علاوه‎بر این ممکن است با فرسوده شدن قطعات آسانسور و خرابی پشت سرهم آسانسور نیاز است در دفعات زیادی از خدمات تعمیر و  نگهداری آسانسور استفاده نمایید که این موضوع سبب می‎شود به شما فشار مالی بیشتری وارد شود.

تفاوت سرویس و نگهداری آسانسور به شکل دوره‎ای با تعمیر موردی

همانطور که گفته شد همه ساله آسانسورهای زیادی در سرتاسر جهان نصب و راه اندازی خواهد شد که این فرآیند توسط شرکت‎هایی انجام می‎شود که در این زمینه در حال فعالیت هستند. این شرکت‎ها خدمات دیگری که شامل سرویس و نگهداری آسانسور نیز می‎باشد را به مشتریان خود ارائه خواهند کرد. در رابطه با این نوع سرویس‎هایی که بعد از نصب و راه اندازی این وسیله در ساختمان‎ها ارائه خواهد شد دو اصطلاح وجود دارد. pm یکی از آن اصطلاحات می‎باشد که در این زمینه برای سرویس و نگهداری آسانسور به شکل ماهیانه بکار برده خواهد شد و em که منظور از آن سرویس و نگهداری آسانسور بوده است که به شکل موردی توسط مشتریان درخواست می‎شود و شرکت‎های فعال در این زمینه خدمات مورد نظر را به ایشان ارائه می‎کنند. توجه به این نکته بسیار ضروری می‎باشد در این فرآیند باید از سرویس‎کار آسانسور مختصص استفاده شود.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.