آشنایی با تعمیر و نگهداری آسانسور(1)

تعمیر سرویس نگهداری آسانسور

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور شهرک نفت، تعمیرات و نگهداری آسانسور شهرک نفت، بازسازی و تعمیر آسانسور شهرک نفت، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده شهرک نفت، سرویسکار آسانسور شهرک نفت، تعمیر آسانسور محدوده شهرک نفت، شرکت آسانسور شهرک نفت، نصب آسانسور شهرک نفت، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در شهرک نفت، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امروزه در بسیاری از ساختمان‎ها از این وسیله استفاده شده است و شرکت‎های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و علاوه‎بر نصب و راه‎اندازی آن خدماتی در رابطه با سرویس آسانسور و تعمیر آسانسور که توسط افرادی مجرب و با تجربه با نام سرویس‎کار آسانسور صورت می‎پذیرد را ارائه خواهند کرد. با گسترش استفاده از این نوع وسیله در ساختمان‎ها در برخی از موارد حادثه‎های ناگواری نیز بوقوع پیوسته است که در طی آن چندین نفر جان خود را از دست داده‎اند. این اتفاقات بدلیل بوجود آمدن نقصئ فنی و عملکرد نامناسب آسانسور صورت گرفته است. بعد از بررسی و تحقیقاتی که در طی این حوادث توسط افراد مربوطه صورت گرفته شد مشخص شد که علل اصلی بروز چنین حوادثی عدم استفاده از تعمیر و نگهداری آسانسور توسط سرویس‎کا آسانسور بوده است.

بعد از این مشخص شدن عامل اصلی این اتفاقات ناگوار قانونی مربوط به این نوع اقدامات بوجود آمد که با توجه به آن سرویس آسانسور و تعمیر آسانسور یکی از اقدامات اجباری می‎باشد که توسط افراد باید رعایت شود و تمامی کسانیکه از این وسیله استفاده می‎کنند ملزم به اجرای آن می‎باشند. اما متاسفانه با وجود این قوانین که افراد ملزم به اجرای آن می‎باشند بسیاری از افراد وجود دارند که از انجام خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور خودداری به عمل خواهند آورد و مسبب اتفاقاتی ناگوار خواهند بود. لازم به ذکر است که تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور باید توسط سرویس‎کار آسانسور صورت بگیرد که دارای تخصص و تجربه بالا در این زمینه می‎باشد در غیر این صورت ممکن است حوادث ناگواری بوقوع بپیوندد.

تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران باید هر ماه یک بار توسط سرویس‎کار آسانسور انجام شود و طی آن در صورتیکه آسانسور دچار مشکل و یا ایرادی بود سریعا برطرف گردد تا افرادیکه از آن استفاده می‎کنند آسیبی نبینند و با بیشترین ایمنی به استفاده از این وسیله استفاده کنند. شرکت‎های بسیاری در جهان و در ایران وجود دارند که خدمات سوریس آسانسور و تعمیر آسانسور را ارائه خواهند داد و می‎توانید با انعقاد قرار دادی در این رابطه از خدمات آنها بهره‎مند شوید. نکته قابل توجه در رابطه با این موضع آن است که برای انجام این گونه فعالیت‎ها و اقدامات به سراغ شرکت‎های معتبری بروید که در این زمینه در حال فعالیت هستند و دارای تجربه بالایی هستند.

در واقع منظور از نگهداری و سرویس آسانسور بررسی و عیب‎یابی آن می‎باشد. در این فرآیند باید تمامی قطعات آسانسور با دقت و به شکلی کارآمد مورد بررسی قرار گیرد و در صورتیکه مشکلی مشاهده شد و یا قطعه‎ای به درستی کار نمی‎کرد سریعا آن قطعه تعمیر و یا تعویض شود و قبل از انجام این کار از استفاده کردن از آسانسور جلوگیری بعمل آید. توجه به این موضوع ضروری می‎باشد که هر سیستمی بعد از نصب نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. آسانسور یکی از وسایلی می‎باشد که در بسیاری از ساختمان‎ها دیده می‎شود و بسیار پرکاربرد بوده است و افراد زیادی از خدماتی که توسط آن ارائه می‎شود بهره‎مند می‎شوند.

با توجه به این موضوع بدلیل کارکرد زیاد این وسیله سرویس کردن آن در هر ماه می‎تواند تضمین کننده سلامت و ایمنی و همچنین کارکرد مناسب این وسیله در ساختمان‎ها باشد.  شرکت‎های زیادی در کشور وجود دارند که می‎توانید از خدماتی که در این زمینه ارائه می‎کنند بهره‎مند شوید و به صورتی ماهیانه با بستن قرار دادی آسانسوری که از آن استفاده می‎کنید را مورد بررسی قرار دهید. انجام سرویس و نگهداری آسانسور سبب می‎شود تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری بعمل آید و هزینه کمتری را صرف کنید. علاوه‎بر این احتمال بروز حوادثی چون سقوط و یا خرابی آسانسور نیز به حداقل خود خواهد رسید.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.