آشنایی با انواع درب آسانسور-قسمت پنجم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور هروی

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور هروی، تعمیرات و نگهداری آسانسور هروی، بازسازی و تعمیر آسانسور هروی، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده هروی، سرویسکار آسانسور هروی، تعمیر آسانسور محدوده هروی، شرکت آسانسور هروی، نصب آسانسور هروی، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در هروی، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امروزه افراد زیادی به شکل روزانه و در بعضی مواقع چندین بار در روز از آسانسورها و خدماتی که توسط این نوع سیستم‎ها ارائه می‎شود برخورد دارند. آسانسورها در واقع سیستم‎هایی پیچیده می‎باشند که در ساختمان‎ها برای جابجایی سریع آسان و سریع افراد در بین طبقات از آنها استفاده می‎شود. با توجه به این که این نوع سیستم‎ها مکانیکی بوده و در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می‎گیرند نیاز است تا در دوره‎های منظم زمانی خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور برروی آنها پیاده‎سازی شود تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا خرابی در اولین فرصت رفع شود.

با توجه به این که این نوع سیستم‎ها در صورت داشتن خرابی به شکلی مستقیم برروی سلامت مسافرانی که در حال استفاده از آن هستند تاثیر خواهد گذاشت و ممکن است سلامت و یا حتی جان آنان را با مخاطره مواجه کند قوانینی در خصوص انجام سرویس آسانسور در کشور وضع شده است. پیشنهاد می‎شود برای استفاده از خدمات تعمیر آسانسور از شرکت‎های فعال د راین زمینه یاری بخواهید که دارای مدارک معتبر می‎باشند و برای ارائه خدمات خود از سرویس‎کار آسانسور متخصص استفاده می‎کنند.

همانطور که گفته شد و مشخص است آسانسورها سیستم‎هایی پیچیده می‎باشند که در آنها اجزا و قطعات زیادی به کار برده شده است. درب آسانسور یکی از اجزای مهمی است که در این نوع سیستم وجود دارد و مهمترین وظیفه آن افزایش ایمنی در این نوع سیستم‎ها می‎باشد. در آسانسورها از انواع مختلفی از درب استفاده می‎شود که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت. در صورت تمایل با ما در ادامه همراه باشید.

برای اطلاع از تعرفه سرویس آسانسور با ما تماس بگیرید.

درب عمودی آسانسور

یکی از انواع مختلفی از درب که در این سیستم‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد درب عمودی می‎باشد. این نوع درب‎ها بیشتر در آسانسورهای باربری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. عملکرد این نوع درب‎ها به این شکل می‎باشد که در زمان باز شدن درب به سمت بالا حرکت خواهد کرد و درب آسانسور از بخش پائینی آن باز خواهد شد و مسافران می‎توانند از فضای ایجاد شده از آسانسور خارج شوند و یا وارد آن شوند.

توجه داشته باشید نیاز است تا این نوع سیستم‎ها فارغ از نوع آن و زمینه فعالیتیش در بازه‎های زمانی معینی مورد بازبینی قرار بگیرد و خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور که توسط بسیاری از شرکت‎های فعال در این زمینه ارائه می‎شود برروی آنها اعمال شود. انجام سرویس آسانسور به شکلی منظم و در فواصل زمانی معین سبب می‎شود آسانسور همواره در بهترین حالت خود قرار داشته باشد و بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

آقای آسانسور بهترین شرکت سرویس و نگهداری آسانسور در تهران میباشد.

درب کپسولی

از انواع دیگر درب‎ها که در این نوع سیستم‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرند می‎توان به درب‎های کپسولی اشاره کرد. این درب‎ها که تنها در یک جهت باز و بسته می‎شوند در بسیاری از آسانسورها مورد استفاده قرار گرفته‎اند. در بالای این نوع درب‎ها سه قاب طراحی و قرار داده شده است و همین موضوع سبب می‎شود تا درب‎ها در زمان باز شدن برروی یکدیگر قرار بگیرند. یکی از مزایای مهمی که در این نوع درب‎ها می‎توان مشاهده کرد سرعت عملکرد آنها بوده. درب‎های کپسولی به سرعت باز و بسته می‎شوند.

این قطعه از آسانسورها یکی از بخش‎های مهمی می‎باشد که باید همواره در صحت کامل باشد و عملکرد درستی از خود نشان دهد. با توجه به این موضوع نیاز است در زمان دریافت خدمات تعمیر آسانسور از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا این بخش‎ها را نیز مورد بررسی قرار دهد. عملکرد صحیح این بخش سبب می‎شود مسافرانی که قصد دارند با این نوع سیستم بین طبقات یک ساختمان جابجا شوند از ایمنی کافی برخوردار باشند. این نوع درب‎ها در باز و بسته شدن نسبت به درب‎های لولایی عملکرد بهتری دارند.

 

 

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.