آشنایی با انواع درب آسانسور-قسمت دوم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور لویزان

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور لویزان، تعمیرات و نگهداری آسانسور لویزان، بازسازی و تعمیر آسانسور لویزان، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده لویزان، سرویسکار آسانسور لویزان، تعمیر آسانسور محدوده لویزان، شرکت آسانسور لویزان، نصب آسانسور لویزان، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در لویزان، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسانسورها امروزه در  بسیاری از ساختمان‎ها که دارای چندین طبقه مجزا هستند به کار گرفته می‎شود و با توجه به اهمیت آنها در زمان ساخت قوانین مختلفی در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی آنها و همچنین تعمیر و نگهداری آسانسور وضع شده است. با توجه به این نوع قوانین در زمان‎های منظم زمانی باید خدمات سرویس آسانسور برروی آنها اعمال شود و در صورتی که مشکلی در آنها مشاهده شد اشکال رویت شده توسط سرویس‎کار آسانسور که دارای مجوز و همچنین تجربه کافی در این زمینه می‎باشد در غالب خدمات تعمیر آسانسور برطرف گردد.

در این نوع سیستم‎ها قطعات مختلفی به برده شده است که تمامی آنها وظایفی منحصربفرد را دارا می‎باشند. یکی از اجزای تشکیل دهنده این سیستم درب آنها می‎باشد که وظیفه اصلی آنها بالا بردن میزان امنیت در این نوع سیستم‎ها می‎باشد. در آسانسورها از دو نوع درب استفاده می‎شود. نوع اول درب کابین می‎باشد و نوع دوم درب طبقه. در هر سیستم آسانسور یک درب کابین و چندین درب طبقه وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که برای بالا رفتن راندمان امنیتی سیستم خود در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا این قطعات را نیز مورد بررسی قرار دهد. در ادامه به ارائه مطالب مفیدی در رابطه با این نوع قطعات در این سیستم‎ها خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با آنها بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاع از تعرفه نگهداری آسانسور با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

درب کابین در آسانسور

همانطور که گفته شد این نوع درب برروی خود کابین قرار داده خواهد شد و تعداد آن بستگی به تعداد ورودی‎ها و خروجی‎ها در یک آسانسور خواهد داشت. در برخی از ساختمان‎ها به دلیل وجود برخی از محدودیت‎های معماری نیاز است تا در یک آسانسور چندین درب ورود و خروج تعبیه شود. در اکثر آسانسورها که مورد استفاده قرار می‎گیرند تنها از یک درب کابین استفاده می‎شود. با توجه به این که این نوع درب برروی خود کابین قرار گرفته است با آن حرکت می‎کند و جابجا می‎شود.

وجود این گونه درب‎ها در آسانسورها برای بالا بردن ایمنی آنها می‎باشد. با توجه به این موضوع در صورتی که این درب‎ها دچار مشکل شوند می‎توانند ایمنی مسافران را به مخاطره بیاندازند. بهتر است در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور از سرویس‎کار خود بخواهید تا این بخش از آسانسورتان را نیز مورد بررسی قرار دهد تا در صورت وجود مشکلی و یا خرابی در آن در غالب خدمات تعمیر آسانسور به برطرف کردن آن اقدام کند. همانطور که گفته شد این نوع درب به همراه کابین جابجا خواهد شد و تنها زمانی باز می‎شود که کابین به شکلی کامل متوقف شده باشد. این نوع درب در زمان حرکت آسانسور به شکلی خودکار بسته خواهد شد و زمانی که به یکی از ایستگاه‎های آسانسور رسید به شکلی اتوماتیک باز می‎شود.

آقای آسانسور بهترین شرکت آسانسور در ایران میباشد. برای رفع خرابی آسانسور با ما تماس بگیرید.

از این نوع درب‎ها در آسانسورها برای جداسازی فضای بین اتاق آسانسور و جداره چاه آسانسور استفاده خواهد شد. در گذشته از این نوع درب به ندرت استفاده می‎شده و همین موضوع سبب شده بود تا خسارات مالی و جانی وارده به مسافران این نوع سیستم افزایش چشمگیری داشته باشد. بیشترین آسیب دیدگان در این گونه آسانسورها کودکانی بودند که از آنها استفاده می‎کردند. توجه داشته باشید که آسانسورها یکی از سیستم‎های مکانیکی موجود در ساختمان می‎باشند که مانند تمامی سیستم‎های مکانیکی دارای اصطحلاک بوده و نیاز دارند تا در فواصل زمانی معینی مورد بازبینی و بررسی قرار بگیرند. با توجه به این موضوع همواره از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور که توسط شرکت‎های معتبر فعال در این زمینه ارائه خواهد استفاده نمایید. این موضوع به قدری با اهمیت بوده که در رابطه با آن قوانینی نیز وضع شده است.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.