آیا صدای آسانسور شما زیاد است-قسمت اول

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور ظفر

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور ظفر، تعمیرات و نگهداری آسانسور ظفر، بازسازی و تعمیر آسانسور ظفر، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده ظفر، سرویسکار آسانسور ظفر، تعمیر آسانسور محدوده ظفر، شرکت آسانسور ظفر، نصب آسانسور ظفر، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در ظفر، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسانسورها از سیستم‎هایی هستند که امروزه در بسیاری از ساختمان‎هایی که دارای چندین طبقه مجزا هستند استفاده می‎شود. مهمترین کاری که این سیستم در این نوع ساختمان‎ها انجام می‎دهد تسهیل جابجایی افراد بین طبقات مجزا می‎باشد. این سیستم یکی از اجزای پیچیده موجود در ساختمان می‎باشد که از قطعات و اجزای متفاوت و مختلفی تشکیل شده است. با توجه به این موضوع نیاز است تا به شکلی ماهانه و یا در دوره‎هایی منظم خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بروی آنها پیاده شود تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا خرابی احتمالی آن خرابی و یا مشکل در کمترین زمان ممکن برطرف گردد تا آسیبی به شخص یا به قطعات دیگر این سیستم وارد نشود. توجه داشته باشید که تعمیر آسانسور یک حرفه تخصصی می‎باشد و نیاز است برای سرویس آسانسور از افراد متخصصی که در این زمینه دارای تجربه و دانش هستند استفاده شود. برای بهره بردن از این خدمات می‎توانید به شرکت‎های معتبر فعال در این زمینه مراجعه کنید و آنها با ارسال سرویس‎کار آسانسور متخصص انواع مختلفی از خدمات را به شما ارائه خواهند کرد.

آقای آسانسور بهترین شرکت آسانسور در تهران میباشد. برای دریافت خدمات با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

آسانسورها یکی از سیستم‎های مکانیکی موجود در ساختمان می‎باشند. همانطور که می‎دانید هر سیستم مکانیکی در هنگام فعالیت خود تولید صدا می‎کند. با توجه به این موضوع زمانی که آسانسور آغاز به فعالیت می‎کند از خود صدا تولید می‎کند که امری اجتناب ناپذیر می‎باشد. همه ساله آسانسورهای زیادی در سرتاسر جهان دچار نقص فنی می‎شوند و گاها در این فرآیند سوانح تلخی نیز روی خواهد داد. با توجه به این موضوع نیاز است تا این نوع سیستم‎ها در دوره‎هایی منظم مورد برسی قرار بگیرند و از شرکت‎هایی که خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را ارائه می‎کنند بخواهید تا با ارسال سرویس‎کار آسانسور از صحت عملکرد این سیستم اطمینان حاصل کنند.

در رابطه با سرویس آسانسور در دوره‎های منظم در کشورهای مختلف قوانین مختلفی وجود دارد. در ایران نیز قوانین متعددی در رابطه با بکار گرفتن و تعمیر آسانسور در ساختمان‎ها وجود دارد که رعایت کردن آنها سبب می‎شود تا کمترین هزینه را متحمل شوید. با توجه به این نکته که بسیاری از آسانسورها دچار سانحه می‎شوند افراد زیادی در هنگام استفاده از این نوع سیستم‎ها به صداهایی که این سیستم در هنگام آغاز به کار کردن ایجاد می‎کند دقت می‎کنند. گاها شنیده شدن صداهایی غیر معمول از این سیستم می‎تواند نشان دهنده وجود یک مشکل در این سیستم باشد که  در این صورت می‎تواند فعالیت درست این سیستم را مختل کند و امکان بروز سانحه را افزایش دهد.

آقای آسانسور شما را در بازسازی آسانسورهای قدیمی کمک خواهد کرد.

کفشک‎های آسانسور

کفشک‎ها یکی از اجزای آسانسورها می‎باشند که به آن کمک می‎کنند تا راحت‎تر حرکت کنند. محل قرار گیری این قطعه از این سیستم برروی کادر وزنه و کابین می‎باشد. در صورتی که این قطعه کثیف باشد می‎تواند در نحوه حرکت کردن کابین آسانسور تاثیر بسزایی بگذارد و ممکن است صداهایی غیر عادی نیز ایجاد کند. در صورتی که آسانسور به درستی عمل نمی‎کند و به سختی کابین جابجا می‎شود می‎توانید به سراغ این کفشک‎ها بروید و از تمیز بودن آنها اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که آسانسورها سیستم‎هایی بسیار حساس و پیچیده می‎باشند که برای انجام سرویس آنها باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده شود. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از بروز هرگونه سانحه از تعمیر و یا سرویس آسانسور بدون داشتن تجربه و دانش خودداری کنید. با تمیز شدن کفشک‎های موجود برروی کابین و کادر وزنه، این دو بخش به شکلی روان‎تر و موثرتر حرکت خواهند کرد و دیگر خبری از ایجاد صدایی نامعمول نخواهد بود. نکته جالب توجه این است که در صورت تمیز کردن کفشک‎های آسانسور می‎توانید حدوداً بیش از 50 درصد از صدای آسانسور را کاهش دهید.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.