روغن موتور آسانسور و هر آنچه در رابطه با آن نیاز است بدانید-قسمت ششم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور شیراز

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور شیراز، تعمیرات و نگهداری آسانسور شیراز، بازسازی و تعمیر آسانسور شیراز، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده شیراز، سرویسکار آسانسور شیراز، تعمیر آسانسور محدوده شیراز، شرکت آسانسور شیراز، نصب آسانسور شیراز، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در شیراز، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همانطور که می‎دانید آسانسورها از سرویس‎های پیچیده‎ای در ساختمان‎ها می‎باشند که در بیشتر زمان روز افراد از آنها استفاده می‎نمایند. به همین دلیل نیاز است تا به شکلی ماهیانه و یا در دوره‎هایی منظم مورد بررسی قرار گیرند تا در قالب خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران که توسط شرکت‎های فعال در این زمینه ارائعه می‎شود مشکلات بوجود آمده در آن شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف گردد. توجه داشته باشید که این نوع خدمات باید توسط سرویس‎کار آسانسور ارائه شود که افراد متخصص و باتجربه‎ای در این زمینه می‎باشند. همانطور که در ابتدای بحث گفته شد آسانسورها سیستم‎هایی پیچیده می‎باشند که دارای قطعات زیادی نیز می‎باشند. موتور آسانسور یکی از قطعات مهم و در واقع اصلی این نوع سیستم می‎باشد که برای روان کاری و همچنین خنک نگه داشتن آن از روغن موتورهای مخصوص استفاده می‎شود.

در صورتی که از خدمات سرویس آسانسور استفاده می‎کنید می‎توانید از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا در هر دوره روغن موتور آسانسور شما را بررسی کند و در صورتی که نیاز داشته باشد اقدام به تعویض کند. در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری در رابطه با موتور آسانسور خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

روغن موتور آسانسور چگونه توسط افراد متخصص تعویض می‎شود؟

یکی از مهمترین اقداماتی که باید قبل از تعویض روغن موتور یک آسانسور صورت پذیرد توجه به پلاکارتی که برروی موتور قرار گرفته است می‎باشد. در هنگام دریافت خدمات تعمیر آسانسور فرد متخصص ابتدا با توجه به اطلاعاتی که برروی موتور قرار گرفته است نوع روغن مورد نیاز آن را تشخیص می‎دهد. در این پلاک علاوه بر نوع روغن موتور مورد نیاز در رابطه با میزان روغن مورد نیاز و همچنین ظرفیت آن اطلاعاتی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده است. در صنعت آسانسور انواع مختلفی از موتورهای گیربکسی وجود دارد که تفاوت‎هایی را با یکدیگر دارند. اما در بیشتر آنها می‎توان یک گیج شیشه‎ای را مشاهده کرد که نشان دهنده میزان روغن موتور موجود در در این قطعات می‎باشد. در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور سرویس کار می‎تواند با بررسی این گیج میزان روغن موجود در موتور را مورد بررسی قرار دهد.

برای تخلیه کردن روغن موتور از یک شیر تخله استفاده می‎شود که می‎توان بعد از خارج کردن سیستم از مدار الکتریکی اقدام به باز کردن آن کرد و روغن موتور موجود در این قطعه را تخلیه کرد. بعد از آن که روغن استفاده شده به شکلی کامل از موتور خارج شد برای پاکسازی از گازوئیل استفاده می‎شود. به این صورت که مقداری گازوئیل را در موتور ریخته و صبر می‎کنیم تا به شکلی کامل تخلیه شود. با توجه به تخصصی بودن مراحل انجام این فرآیند پیشنهاد می‎شود که از انجام هرگونه اقدام خودسرانه جدا خودداری کنید و از خدمات سرویس آسانسور و تعمیر آسانسور که توسط شرکت‎های فعال در این زمینه ارائه می‎شود بهره‎مند شوید.

برای اطلاع از چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور با کارشناسان آقای آسانسور تماس حاصل فرمایید.

بعد از آن که گازوئیل به شکل کامل از موتور خارج شد می‎توانید روغن موتور جدید را وارد قطعه مورد نظر کنید. بدون شک در انجام این کار اقداماتی وجود دارد که در طول سالها و کسب تجربه بدست خواهد آمد. این فرآیند باید با دقتی بالا و با ظرافت زیادی انجام شود تا مشکلی برای موتور آسانسور بوجود نیاید و بعد از تعویض روغن، موتور به بهترین شکل ممکن به چرخه فعالیت خود باز گردد. توجه داشته باشید در انتهای کار بهتر است تا محیط را تمیز کنید تا جایی از موتور خانه روغنی نباشد. آسانسورها سیستم‎هایی حساس هستند که نیاز دارند به شکلی دوره‎ای مورد بررسی قرار گیرند.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.