آشنایی با انواع درب آسانسور-قسمت چهارم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور سراج

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور سراج، تعمیرات و نگهداری آسانسور سراج، بازسازی و تعمیر آسانسور سراج، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده سراج، سرویسکار آسانسور سراج، تعمیر آسانسور محدوده سراج، شرکت آسانسور سراج، نصب آسانسور سراج، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در سراج، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با توجه به اهمیت آسانسور در ساختمان و همچنین پیشرفت‎هایی که در این زمینه صورت گرفته است امروزه این نوع سیستم‎ها را می‎توان در بسیاری از ساختمان‎های چند طبقه مشاهده کرد. درب آسانسور یکی از قطعات مهمی است که بالا بردن ایمنی این گونه از سیستم‎ها نقشی اساسی ایفا می‎کند. با گذشت زمان و همچنین پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از درب‎ها طراحی و ساخته شدند که برخی از آنها امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‎گیرند. درب آسانسور از قطعاتی می‎باشد که ممکن است در طول زمان فعالیت یک آسانسور دچار خرابی و یا نقص شود.

با توجه به این موضوع نیاز است تا در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور که توسط سرویس‎کار آسانسور که فردی متخصص و با تجربه است صورت می‎پذیرد این قطعات را نیز مورد بررسی و بازبینی قرار دهید تا از صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل کنید. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این نوع قطعات خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

برای نگهداری و تعمیر آسانسور غرب تهران با آقای آسانسور تماس بگیرید.

درب نیمه اتوماتیک

یکی از انواع درب که در بسیاری از آسانسورها مورد استفاده قرار می‎گیرد درب نیمه اتوماتیک می‎باشد. در این گونه درب‎ها برای کابین از درب‎هایی استفاده می‎شود که بدون دخالت مسافر باز و بسته می‎شوند و به شکلی لولایی عمل می‎کنند. در این نوع درب‎ها از درب‎های لولایی برای درب طبقه استفاده می‎شود که باید توسط مسافران بعد از توقف کابین و باز شدن درب داخلی باز و بسته شود. توجه داشته باشید این درب‎ها نیز نیاز دارند تا در فواصل زمانی مشخص خدمات سرویس آسانسور را دریافت کنند تا در صورت وجود مشکل در قالب خدمات تعمیر آسانسور سرویس‎کار آسانسور به برطرف کردن آنها بپردازد.

درب‎های آسانسور از نظر باز و بسته شدن

در آسانسورها درب‎های مختلفی به کار گرفته می‎شود که از نظر سبک باز و بسته شدن درب با یکدیگر متفاوت می‎باشند. در ادامه به معرفی انواع مختلفی از این نوع درب‎ها خواهیم پرداخت.

درب لولایی

درب لولایی یکی از انواع درب آسانسور می‎باشد که در استفاده در این نوع سیستم‎ها دارای قدمت بسیار طولانی می‎باشد. از این نوع درب برای آسانسورهای کوچک که دارای فضای کمی هستند استفاده می‎شده است. در این نوع درب‎ها نیازی به داشتن عرض زیاد درب نبوده و همین موضوع سبب کارکرد صحیح این نوع درب و بالا رفتن کارایی آن می‎باشد. این گونه از درب‎های آسانسور در سایزهای 70، 80 و 90 طراحی و ساخته می‎شوند که با توجه به نیاز می‎توان از هرکدام از آنها استفاده نمود.

مهمترین وظیفه درب‎ها افزایش ایمنی مسافرانی است که با استفاده از این نوع سیستم‎ها بین طبقات مختلفی یک ساختمان جابجا می‎شوند. با توجه به این موضوع باید همواره در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور این قطعات را نیز مورد بازبینی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه مشکل و خرابی با استفاده از خدمات تعمیر آسانسور به برطرف کردن آن اقدام کنید.

آقای آسانسور بهترین شرکت تعمیرات آسانسور شرق تهران میباشد. برای دریافت خدمات با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

همانطور که گفته شد این نوع درب یکی از قدیمی‎ترین درب‎ها می‎باشد که از آنها در این نوع سیستم‎ها استفاده می‎شده است. در کنار مزایای موجود در این گونه درب‎ها معایبی نیز وجود دارد. یکی از بزرگترین معایب این نوع درب‎ها مسدود شدن راهرو در زمان باز بودن درب می‎باشد. از دیگر معایب آن این است که باز کردن این گونه درب‎ها برای افراد سالمند و معلول و همچنین کودکان کاری دشوار می‎باشد. با توجه به نکات گفته شده بهتر است از این نوع درب تنها به عنوان درب طبقه استفاده شود. توجه داشته باشید که هر نوع درب نیاز دارد تا در فواصل زمانی منظمی در قالب خدمات سرویس آسانسور مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد تا همواره صحت عملکرد آن معرض باشد.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.