آشنایی با انواع درب آسانسور-قسمت سوم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور رسالت

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور رسالت، تعمیرات و نگهداری آسانسور رسالت، بازسازی و تعمیر آسانسور رسالت، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده رسالت، سرویسکار آسانسور رسالت، تعمیر آسانسور محدوده رسالت، شرکت آسانسور رسالت، نصب آسانسور رسالت، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در رسالت، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسانسورها امروزه در بسیاری از ساختمان‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرند. وجود چنین سیستم‎هایی در ساختمان‎ها سبب می‎شود تا ساکنین آن بتوانند در کمترین زمان ممکن از طبقه‎ای به طبقه دیگر آن ساختمان جابجا شوند. این نوع سیستم‎ها دارای انواع مختلفی از قطعات می‎باشند که همین موضوع سبب شده تا آسانسورها به سیستم‎هایی مکانیکی که دارای پیچیدگی زیادی هستند تبدیل شوند. با توجه به این موضوع نیاز است تا به شکلی دوره‎ای و در زمان‎های منظمی خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور برروی آنها پیاده سازی شود.

درب آسانسور یکی از قطعات و اجزایی است که همواره در تمامی این سیستم‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد. بیشترین اهمیت این درب‎ها در کاربرد آنها در بالا بردن امنیت یک آسانسور می‎باشد. انواع مختلفی از درب در آسانسورها وجود دارد که با توجه به نیاز و محل قرار گیری آسانسور از انواع مختلفی از آنها استفاده به عمل خواهد آمد. در ادامه به معرفی بیشتر انواع درب در این نوع سیستم‎ها و ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با آنها خواهیم پرداخت.

درب آسانسور

همانطور که گفته شد درب آسانسور یکی از قطعات مهم این نوع سیستم در بالا بردن ایمنی آن می‎باشد. برای این قطعه انواع مختلفی از فاکتورها وجود دارد که با توجه به آنها می‎توان این قطعات را دسته بندی کرد. یکی ازفاکتورهایی که با استفاده از آن این قطعات را تقسیم بندی می‎کنند نیرویی است که لازم است تا با استفاده از آن درب آسانسور باز یا بسته شود. توجه داشته باشید این قطعات یکی از عوامل مهم در بالا بردن میزان ایمنی در این نوع سیستم‎ها می‎باشند که در صورت خرابی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد آورند.

توجه داشته باشید در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا یک یک این قطعات را نیز مورد بررسی قرار دهد و از صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل کند. در صورت مشاهده هرگونه خرابی می‎توانید با استفاده از خدمات تعمیر آسانسور در کمترین زمان ممکن مشکل موجود را برطرف سازید.

آقای آسانسور معتبر ترین شرکت بازسازی آسانسور در تهران میباشد.

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور یکی از درب‎هایی می‎باشد که از آن در بسیاری از آسانسورها استفاده می‎شود. از این نوع درب می‎توان هم برای درب کابین و هم به عنوان درب طبقه استفاده نمود. با توجه به نامی که برای این نوع درب‎ها انتخاب شده است این گونه به شکلی خودکار باز و بسته خواهند شد. این نوع درب‎ها در دو نوع تلسکوپی و یا سنترال طراحی و ساخته خواهند شد و با توجه به نیاز محیط و سلیقه کارفرما مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

توجه داشته باشید باید در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا با بررسی دقیق نحوه عملکرد صحیح این نوع درب‎ها را مورد بررسی قرار دهد. در صورتی که مشکلی در این نوع بررسی‎ها مشاهده شد می‎توانید با استفاده از خدمات تعمیر آسانسور در همان لحظه در صورت امکان به برطرف کردن آن بپردازید.

برای دریافت قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

همانطور که گفته شد این نوع از درب‎ها دارای دو نوع مختلفی می‎باشند که در نوع تلسکوپی درب تنها از یک سو باز خواهد شد و در درب‎های سنترال درب از وسط باز می‎شود و بعد از آن از سمت کناره‎ها حرکت خواهد کرد و بسته می‎شود. با توجه به حساسیتی که در این نوع درب‎ها وجود دارد باید همواره در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور توسط افراد با تجربه و متخصص مورد بازبینی و بررسی قرار گیرند. توجه به این نکته ضروری است که درب‎های آسانسور از قطعات مهمی هستند که در این نوع سیستم امنیت مسافران را بالا برده و در واقع مانع از صدمه دیدن آنها خواهند شد. با توجه به این نکته ضروری است تا در تمامی مواقع درست عمل کنند و مشکلی نداشته باشند.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.