آشنایی با سیم بکسل آسانسور و نکاتی در رابطه با آن-قسمت سوم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور توحید

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور توحید، تعمیرات و نگهداری آسانسور توحید، بازسازی و تعمیر آسانسور توحید، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده توحید، سرویسکار آسانسور توحید، تعمیر آسانسور محدوده توحید، شرکت آسانسور توحید، نصب آسانسور توحید، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در توحید، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آسانسورها را می‎توان یکی از سیستم‎های پیچیده موجود در ساختمان‎ها دانست که امروزه در بسیاری از ساختمان‎های چند طبقه از آنها استفاده خواهد شد. وظیفه‎ای که این سیستم‎ها برعهده دارند در واقع جابجایی آسان و سریع افراد بین طبقات مختلف می‎باشد. با توجه به این که این نوع سیستم‎ها از پیچیدگی برخوردار می‎باشد نیاز است در دوره‎هایی مشخص خدمات نگهداری و تعمیرات آسانسور شرق تهران برروی آنها پیاده شود و در صورتی که هر گونه مشکلی در آنها مشاهده شد برای برطرف کردن آن از سرویس‎کار آسانسور که فردی با تجربه و متخصص در این زمینه می‎باشد استفاده نمایید. همانطور که گفته شد این سیستم یکی از سیستم‎های پیچیده می‎باشد که در آن قطعات مختلفی استفاده شده است. سیم بکسل یکی از قطعات مهم استفاده شده در این نوع سیستم‎ها می‎باشد که نقشی مهم نیز در آسانسورها ایفا خواهد کرد. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این قطعه مهم و کاربردی خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید نسبت به این قطعه اطلاعاتی کاربردی بدست آورید و همچنین با انواع آن آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

سیم‎های بکسل در واقع دارای دو نوع مختلف می‎باشند که عمده تفاوت آنها در مغزی آنها بوده که در برخی از این سیم‎ها از مغزی فیبری استفاده خواهد شد و در برخی دیگر از مغزی فولادی استفاده شده است. از سیم بکسل برای اتصال اتاقک آسانسور به قاب وزنه‎های تعادل استفاده خواهد شد. با توجه به این موضوع همواره فشار زیادی به این قطعات وارد خواهد شد. لذا باید دارای مقاومت زیادی در برابر فشار وارده بر آنها باشند. یکی از نکاتی که باید در نگهداری آسانسور به آن توجه داشت آن است که این سیستم نیاز دارد تا به شکلی دوره‎ای و در فواصلی منظم مورد بررسی قرار گیرد و خدماتی در قالب سرویس آسانسور برروی آنها پیاده سازی شود. در صورتی که در طول این نوع خدمات هرگونه مشکلی را مشاهده کردید بهتر است در قالب خدمات تعمیر آسانسور به برطرف کردن آن بپردازید. نکته قابل به ذکر در مورد سیم‎های بکسل آسانسور آن است که باید در این سیستم‎ها از سیم‎هایی استفاده شود که در دمای بالا بتواند مقاومت مناسبی در برابر فشار از خودشان نشان دهند. انواع سیم بکسل که با مغزی فولادی در بازار موجود هستند از انواع این سیم با مغزی فیبر دارای مقاومت بیشتری می‎باشند و پیشنهاد می‎کنیم برای افزایش ایمنی از این نوع سیم‎های بکسل در هنگام نصب آسانسور استفاده نمایید.

برای بستن قرارداد نگهداری آسانسور با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

سیم بکسل هسته فولادی

در این نوع سیم‎های بکسل از هسته فلزی استفاده شده است و مساحت فلزی که در ان بکار برده شده است بیشتر می‎باشد و این موضوع سبب شده تا کشش سطحی در آنها و در سطح مقطع این نوع سیم‎های بکسل به شکلی چشمگیر کاهش پیدا کند. نکته مهم آن است که باید همواره در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور از سرویس‎کار آسانسور بخواهید تا این قطعات را نیز مورد بررسی قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل ظاهری در آنها در قالب خدمات تعمیر آسانسور به تعویض آنها اقدام کند. سیم بکسل‎هایی که در ساخت آنها از مغزی فولادی استفاده شده است با توجه به این به شکلی متمرکز و یکسان بارگزاری شده‎اند دارای انبساط کمتری نسبت به سیم بکسل‎هایی که در ساخت آنها از مغزی فیبری استفاده شده است می‎باشند و این موضوع سبب می‎شود در هنگام بکار بردن آنها کارایی بیشتری را از خودشان نشان دهند. از سیم‎های فولادی در آسانسورهایی که با سرعت بالا حرکت می‎کنند و یا بارهای سنگینی با آنها جابجا خواهد شد مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این نوع سیم‎ها نیاز دارند تا در طول سرویس آسانسور مورد بازبینی قرار بگیرند.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.