آشنایی با انواع درب آسانسور-قسمت اول

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور بنی هاشم

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور بنی هاشم، تعمیرات و نگهداری آسانسور بنی هاشم، بازسازی و تعمیر آسانسور بنی هاشم، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده بنی هاشم، سرویسکار آسانسور بنی هاشم، تعمیر آسانسور محدوده بنی هاشم، شرکت آسانسور بنی هاشم، نصب آسانسور بنی هاشم، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در بنی هاشم، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در ساختمان‎های چند طبقه امروزه از سیستمی با نام آسانسور استفاده می‎شود که وظیفه آن جابجایی افراد بین طبقات مجزا می‎باشد. این سیستم دارای اجزای مختلفی می‎باشد که هرکدام از آنها وظیفه منحصربفردی را در آن ایفا می‎کنند. با توجه به این موضوع این سیستم یکی از تکنولوژی‎های پیچیده موجود در ساختمان‎ها می‎باشد که نیاز دارد در دوره‎هایی منظم خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور برروی آن اعمال شود تا در صورت وجود هرگونه مشکل سرویس‎کار آسانسور به برطرف کردن آن اقدام نماید.

زمانی که قصد دارید از این نوع سیستم برای حمل و نقل استفاده نمایید اولین قطعه یا بخشی از آسانسور که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد درب آسانسور می‎باشد. این بخش از آسانسور می‎تواند در یک لحظه نشان دهنده قدیمی یا جدید بودن و یا حتی سالم و یا خراب بودن یک آسانسور به کاربران آن باشد. با توجه به این نکته این بخش از این سیستم می‎تواند نگاهی مثبت و یا منفی در زمان استفاده شما از این سیستم در شما ایجاد کند.

درب آسانسور علاوه‎بر جلوه و زیبایی بخشی به آسانسور باعث افزایش امنیت در این نوع سیستم خواهد شد. گاها ممکن است در برخی از این نوع سیستم‎ها درب آسانسور به خوبی عمل نکند و موجب ایجاد خساراتی مالی و یا حتی جانی شود. توجه داشته باشید که در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا این بخش از آسانسور را نیز مورد بررسی قرار دهد و در صورتی که مشکلی در ان مشاهده کرد در قالب خدمات نگهداری آسانسور غرب تهران به رفع اقدام کند. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در  رابطه با این بخش از این نوع سیستم‎ها خواهیم پرداخت در صورتی که تمایل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعات بیشتر در رابطه با درب آسانسور

در آسانسورها از دو نوع درب استفاده می‎شود که با استفاده از آنها می‎توان تا حدود زیادی امنیت کاربران را در زمان جابجایی تامین کرد. با استفاده از این دو نوع درب می‎توان به بهترین شکل ممکن فضا را تفکیک کرد و مانع از صدمه دیدن مسافران در زمان جابجایی شد. درب‎هایی که در این نوع سیستم مورد استفاده قرار خواهند گرفت درب کابین و درب طبقه نامگذاری شده‎اند. درب کابین با توجه به نامی که برای آن انتخاب شده است به شکلی مستقیم برروی کابین آسانسور قرار خواهد گرفت.

درب طبقه نیز به شکلی جداگانه در هر طبقه که آسانسور در آن دارای ایستگاه می‎باشد نصب می‎شود و از سقوط افراد به چاه آسانسور جلوگیری به عمل خواهد آورد. در این نوع درب‎ها قفلی نصب می‎شود که مانع از باز شدن بی هنگام درب خواهد شد. در صورتی که این قفل‎ها آسیب بینند امکان باز شدن درب وجود خواهد داشت و ممکن است خسارات جبران ناپذیری به بار آید.

برای سرویس و نگهداری آسانسور در تهران با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

با توجه به این موضوع همواره در زمان دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور از سرویس‎کار خود بخواهید تا این بخش‎ها را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهد و در صورت مشاهده هرگونه مشکل در غالب خدمات تعمیر آسانسور به برطرف کردن آن بپردازد. با توجه به مطالب گفته شده می‎توان چنین گفت که هر آسانسور دارای یک درب کابین و چندین درب طبقه می‎باشد که با توجه به تعداد ایستگاه‎ها در یک ساختمان قرار داده خواهند شد. گاها ممکن است در برخی از آسانسورهایی که زمان نصب آنها به چند دهه قبل باز می‎گردد درب کابین وجود نداشته باشد. در چنین آسانسورهایی در زمان حرکت می‎توانید دیواره چاه آسانسور را مشاهده کنید و در صورتی که مراقب نباشد امکان دارد با این دیواره برخورد داشته باشید و آسیب ببینید. این نوع آسانسورها تا به امروز صدمات جبران ناپذیری به کودکان وارد کرده‎اند.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.