موتورهای گیربکس و گیرلس آسانسور(2)

تعمیر و نگهداری آسانسور اقدسیه

تعمیر و نگهداری آسانسور اقدسیه

تعمیر و نگهداری آسانسور اقدسیه با 3 سال گارانتی استاندارد سندیکای آسانسور، شرکت آسانسور اقدسیه آقای اسانسور همه روزه ساعت 8 تا 22، سرویس آسانسور در تمامی محله ها در یک ساعت
تلفن تماس:  09123115884 – 09127066896 – 45384-021
سرویس آسانسور اقدسیه
تعمیر آسانسور محدوده اقدسیه, تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده اقدسیه , تعمیر آسانسور منطقه اقدسیه , نصب آسانسور اقدسیه,سرویس کار آسانسور اقدسیه ,سرویسکار آسانسور ,نگهداری آسانسور ی منزل,تعمیر آسانسور ی منزل ، بازسازی آسانسور اقدسیه

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورهای گیربکس و گیرلس آسانسور

آسانسورها یکی از اجزای اصلی ساختمان‎هایی به حساب می‎آیند که در چند طبقه مجزا ساخته می‎شوند و با توجه به قوانینی که در رابطه با ساخت این نوع ساختمان‎ها وجود استفاده از آسانسور در آنها اجباری می‎باشد. آسانسورها وسایل نقلیه هستند که افراد با استفاده می‎توانند به شکلی عمودی در بین طبقات مجزا یک سازه جابجا شوند. در ایران و جهان شرکت‎های زیادی وجود دارند که در زمینه نصب و تعمیر آسانسور در حال فعالیت می‎باشند. انواع مختلفی از آسانسور در جهان و ایران وجود دارد که با توجه به خدماتی که نیاز است به افراد ارائه شود ار انواع مختلف آسانسور استفاده خواهد شد. اکثر شرکت‎هایی که در این زمینه فعالیت دارند هم در زمینه نصب و هم در تعمیر و نگهداری آسانسور در حال فعالیت می‎باشند. دو گونه از آسانسورهایی که در جهان و ایران بسیار رایج هستند آسانسورهایی هستند که از موتورهای گیربکس دار استفاده می‎کنندو بسیاری از شرکت بعد از نصب آنها به با استفاده از سرویس‎کار آسانسور و در قالب سرویس آسانسور به انجام عملیات تعمیر و نگهداری آسانسور می‎پردازند.

نوع دیگری از آسانسور که از کاربردهای زیادی برخوردار می‎باشد آسانسورهای گیرلس می‎باشند. البته همانطور که گفته شد گونه‎های مختلفی از آسانسور در سطح جهان وجود دارد که با توجه به نوع سازه‎ای که در حال ساخت می‎باشد از آنها استفاده می‎شود و بعد از نصب توسط شرکتی که  آن را نصب کرده از خدمات سرویس آسانسور و تعمیر آسانسور برخوردار خواهند شد تا در صورت نیاز و بروز مشکل با استفاده از سرویس‎کار آسانسور که دارای تجربه و تخصص در این زمینه می‎باشد این مشکلات برطرف شود.  در موتورهای گیربکسی برای انتقال نیرو از گیربکس استفاده می‎شود که وظیفه این بخش در موتور در واقع تبدیل سرعت بالا که توسط موتور به شافت ورودی اعمال خواهد شد و به سرعت پائینی که از شافت خروجی به فلکه گیربکس منتقل می‎شود.

همانطور که گفته شد در این صنعت دو نوع موتور وجود دارند که شرکت‎های آسانسور از آنها برای نصب و راه‎اندازی آسانسورها استفاده می‎کنند. یکی از آنها موتورهای گیبربکسی بوده و دیگری موتور گیرلس می‎باشند. همانطور که از نام این موتورها برمی‎آید در طراحی و ساخت این نوع موتورها از گیربکس استفاده نشده است. بسیاری از شرکت‎های آسانسوری پس از نصب این گونه از آسانسورها خدمات تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور را که توسط افرادی و سرویس‎کار آسانسور با تجربه و متخصص انجام خواهد شد را ارائه خواهند کرد. تعمیر و نگهداری آسانسور یکی از مهمترین اقداماتی است که توسط این شرکت‎ها به افراد و مشتریان ارائه خواهد شد.

در آسانسورهایی که از موتور گیرلس در آنها استفاده شده است سبب می‎شود میزان لرزش کابین در هنگام حرکت به حداقل خود برسد و کمترین سر و صدا در هنگام انتقال به گوش برسد. یکی دیگر از مزایاس اسن نوع موتور علاوه‎بر از بین بردن لرزش و سر و صدا سبب کاهش چشمگیر مصرف انرژی خواهد شد و افراد زیادی به راه‎اندازی این نوع آسانسور ترغیب می‎شوند. امروزه بسیاری از شرکت‎هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند آسانسورهایی را با استفاده از این نوع موتورها راه اندازی خواهند کرد که پس از نصب آنها به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری و سوریس آسانسور توسط سرویس‎کار آسانسور که  از تجربه و تخصص بالایی برخوردار هستند خواهند پرداخت. این نوع موتورها را در واقع می‎توان نسل جدید آنسانسور و موتورهای گیربکسی دانست که به هیچ عنوان نمی‎توان این دو نوع از موتور را با یکدیگر مقایسه کرد. بیشتر شرکت‎های فعال در این زمینه علاوه‎بر خدمات نصب و راه‎اندازی آسانسور به ارائه خدمات تعمی آسانسور نیز مشغول هستند و در صورتیکه یکی از آسانسورهایی که نصب و راه‎ندازی کرده‎اند دچار مشکل شود با سرعت آن مشکل را رفع خواهند کرد.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.