آیا صدای آسانسور شما زیاد است-قسمت سوم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور میرداماد

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور میرداماد، تعمیرات و نگهداری آسانسور میرداماد، بازسازی و تعمیر آسانسور میرداماد، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده میرداماد، سرویسکار آسانسور میرداماد، تعمیر آسانسور محدوده میرداماد، شرکت آسانسور میرداماد، نصب آسانسور میرداماد، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در میرداماد، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بدون شک می‎توان آسانسورها را یکی از مهمترین و همچنین پرکاربرد در ساختمان‎هایی که دارای چندین طبقه مجزا هستند دانست. وجود این سیستم به قدری مهم و ضروری می‎باشد که در کشورهای مختلف برای استفاده از آنها در این نوع ساختمان‎ها قوانین مختلفی بوجود آمده است و سازندگان ساختمان‎های چند طبقه را موظف کرده تا در سازه‎های خود از این نوع سیستم‎ها نیز استفاده نمایند. آسانسورها در واقع سیستم‎هایی مکانیکی هستند که جابجایی بین طبقات مختلف ساختمان‎ها را آسان‎تر کرده و سرعت این انتقال را افزایش می‎دهند. همانطور که گفته شد این نوع سیستم‎ها، سیستم‎هایی مکانیکی می‎باشند که با توجه به این موضوع در زمان فعالیت تولید صدا خواهند کرد و هیچ راهی برای کاهش آنها و یا از بین بردن این نوع صداها نیست. اما گاها در هنگام فعالیت این نوع سیستم‎ها صداهایی غیر معمول به گوش خواهد رسید که نشان دهنده وجود مشکل در آسانسورها می‎باشند.

آقای آسانسور بهترین شرکت سرویس آسانسور تهران میباشد.

با توجه به حساسیت این نوع سیستم‎ها و همچنین پیچیدگی‎ای که در آنها وجود دارد باید به شکی دوره‎ای خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور که توسط شرکت‎هایی معتبر ارائه خواهد شد برروی آنها پیاده سازی شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خرابی در طول خدمات تعمیر آسانسور خرابی‎های موجود برطرف گردند و قطعات معیوب تعویض شوند. در ادامه به برسی انواع مختلفی از قطعات خواهیم پرداخت که در صورت بروز خرابی و یا نقص سبب می‎شوند که انواع مختلفی از صداهای غیر معمول در این نوع سیستم‎ها بوجود آید. پیشنهاد می‎شود که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در این رابطه از خدمات سرویس آسانسور استفاده نمایید. با این کار در دوره‎هایی منظم سرویس‎کار آسانسور از سیستم فعال در ساختمان شما دیدن به عمل خواهد آورد و در صورت وجود هرگونه مشکل آن را برطرف خواهد کرد.

خشک بودن فنرهای سر بکسل‎ها

همانطور که در ابتدا گفته شد آسانسورها سیستم‎هایی پیچیده هستند که در آنها انواع مختلفی از قطعات بکار گرفته شده است. فنرهای سر بکسل یکی از قطعاتی است که در این نوع سیستم‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرد . این قطعات در بین کابین و انتهای سیم بکسل قرار خواهند گرفت و وظیفه اصلی آنها کاهش لرزش‎های موجود در کابین می‎باشد. این قطعات همواره باید در طول دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور مورد برسی قرار گیرند و در صورتی که موردی در آنها مشاهده شد در اولین فرصت باید به رفع آنها پرداخت. این قطعات همواره باید چرب باشند تا بتواند در تمامی حالات از بروز لرزش‎های ناگهانی کابین جلوگیری کنند. در صورتی که این قطعات خشک باشند خود باعث افزایش لرزش‎های کابین خواهند شد.

برای نگهداری و تعمیر آسانسور غرب تهران با آقای آسانسور تماس بگیرید.

توجه داشته باشید همواره در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور از سرویس‎کار آسانسور خود بخواهید تا این قطعات را نیز مورد بررسی قرار دهد تا در صورت مشاهده هرگونه نقص و یا خشکی در آنها در اولین فرصت و در قالب خدمات تعمیر آسانسور به رفع آنها بپردازد. در صورت شنیدن صداهای غیر معمول از آسانسور یکی از گزینه‎هایی که می‎خواهید مورد بررسی قرار دهید می‎تواند این گزینه باشد. در صورت مشاهده کردن خشکی می‎توانید با مقداری روغن کاری کردن این قطعات آنها را دوباره روان کرده و تا حدود زیادی از ایجاد صدای آنها بکاهید. نکته لازم به ذکر آن است که آسانسورها دارای بخش‎های مختلفی هستند که نیاز است برای بررسی و بازبینی آنها دارای تخصص و دانش مخصوص باشید. در نتیجه زمانی که آسانسور شما دچار مشکل شد و یا صداهای غیر معمول در هنگام فعالیت از آن تولید شد هرگز خودتان وارد عمل نشود و سعی در اولین فرصت با شرکت‎های معتبر فعال در این زمینه تماس حاصل کنید تا در اولین فرصت به شناسایی و برطرف کردن مشکل موجود در سیستم شما بپردازند.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.