آشنایی با گاورنر در آسانسورها-قسمت چهارم

تعمیر، سرویس، نگهداری آسانسور آزادی

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور آزادی، تعمیرات و نگهداری آسانسور آزادی، بازسازی و تعمیر آسانسور آزادی، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده آزادی، سرویسکار آسانسور آزادی، تعمیر آسانسور محدوده آزادی، شرکت آسانسور آزادی، نصب آسانسور آزادی، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه، تعمیر آسانسور در آزادی، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گاورنر یکی از مهمترین قطعات موجود در سیستم آسانسورها می‎باشد که در انواع مختلفی و با طراحی‎های متفاوتی در بازار وجود دارد. این قطعه یکی از مهمترین بخش‎های این سیستم می‎باشد که در صورت پاره شدن کابل‎های متصل به کابین از سقوط اتاق آسانسور جلوگیری بعمل می‎آورد و به همین دلیل است که همواره باید سعی کنید از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید. این کار را می‎توانید با استفاده از خدماتی که توسط شرکت‎های معتبر فعال در این زمینه در که در قالب خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران ارائه می‎شود انجام دهید. این شرکت‎ها با استفاده از سرویس‎کار آسانسور که افرادی باتجربه و متخصص در این زمینه هستند می‎توانند شما در نگهداری این سیستم یاری دهند. در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این قطعه که در آسانسورها بکار گرفته خواهند شد و انواع آن خواهیم پرداخت. در صورتی که تمایل دارید با ما در ادامه همراه باشید.

گاورنر گریز از مرکز

همانطور که گفته شد گاورنر در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که یکی از آنها گاورنر گریز از مرکز می‎باشد. امروزه این نوع گاورنر دارای بیشترین میزان کاربرد در جهان می‎باشد. در برخی از گاورنرهای این مدل تنها از دو فک درگیر شونده استفاده می‎شود و در برخی دیگر از آنها به صورت دوبله و در پائین و بالا از این نوع فک‎ها استفاده خواهد شد. بهتر است در هر نوبت دریافت خدمات سرویس آسانسور از سرویس‎کا آسانسور بخواهید تا عملکرد صحیح این قطعه را نیز مورد بررسی قرار دهد. همانطور که گفته شد دو نوع گاورنر گریز از مرکز وجود دارد که در هر دو آنها در قسمت تماس حرکتی از بلیرینگی‎هایی با روکش پلاستیکی استفاده شده است که این بلبرینگ‎ها روی سطح فلکه چند ضلعی گاورنر در تماس می‎باشند. در گاورنرهای گریز از مرکز قطعات متحرکی وجود دارند که با استفاده از اهرم‎های درگیر شونده کار اصلی خود را انجام خواهند داد.

یکی از مهمترین‎ها بخش‎ها که نیاز است در هر دوره از خدمات تعمیر آسانسور مورد بازبینی قرار گیرد گاورنر و قطعات متصل به آن می‎باشد. این اهرم‎ها در شعاعی تنظیم شده در حال حرکت می‎باشند که در حالت عادی آنها با استفاده از بلبرینگ‎ها دور محور خودشان حرکت خواهند کرد. در صورتی که اتاق آسانسور با سرعتی بیش از سرعت معمول آن حرکت کند شعاع حرکت این اهرم‎ها افزایش پیدا خواهد کرد و همین موضوع سبب می‎شود این قطعات به طرف بیرون پرتاب شوند در نتیجه این عمل بخشی از این قطعه با چرخ دنده‎های موجود در آن درگیر می‎شوند که همین موضوع سبب می‎شود تا آسانسور از حرکت بایستد. با توجه به میزان اهمیت این قطعه در این نوع سیستم‎ها همواره باید در طول دوره دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور صحت عملکرد آنها مورد بررسی قرار گیرد و در صورت مشاهده هر گونه مشکل و یا نقص در اولین فرصت با استفاده از خدمات تعمیر  آسانسور این نقوص برطرف شوند.

برای اطلاع از قیمت سرویس آسانسور تهران با کارشناسان آقای آسانسور تماس حاصل فرمایید.

در کنار این گونه از گاورنرها شیارهایی وجود دارد که محل قرار گرفتن سیم‎های بکسل می‎باشند که قطر آن نسبت به قطر فلکه اصلی کوچکتر می‎باشد. از این فلکه برای تست سرعت و همچنین تنظیم گاورنر استفاده خواهد شد. با توجه به موارد ذکر شده فلکه بزرگ برای استفاده از سیم بکسل و مجموعه ترمز و فلکه کوچک برای تست گاورنر در نظر گرفته شده است. در زمان دریافت خدمات سرویس آسانسور با استفاده از همین بخش از این نوع گاورنر می‎توانید صحت عملکرد این قطعه را مورد بررسی قرار دهید. البته لازم به ذکر است که تمامی قطعات بکار گرفته شده در این نوع سیستم‎ها قبل استفاده توسط شرکت سازنده مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا از صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل شود.

دیدگاه خود را قرار دهید

Your email is safe with us.