سرویس آسانسور نارمک ، تعمیر آسانسور نارمک ، بازسازی آسانسور نارمک

سرویس و نگهداری ، بازسازی آسانسور نارمک ، تعمیرات و نگهداری آسانسور نارمک ، بازسازی و تعمیر آسانسور نارمک ، تعمیر و نگهداری آسانسور محدوده نارمک ، سرویسکار آسانسور نارمک ،تعمیر آسانسور محدوده نارمک ، شرکت آسانسور نارمک ، نصب آسانسور نارمک ، تعمیر آسانسور با نرخ اتحادیه ، تعمیر آسانسور در نارمک ، هفت روز هفته 8 صبح تا 10 شب ، سرویسکار حرفه ای آسانسور

تلفن تماس : 02145384 و 09127066896 و 09123115884

به همراه قرارداد رسمی سالیانه ، مشاوره رایگان ، بیمه رایگان ، یک ماه سرویس رایگان

  • عضو اتحادیه کشوری آسانسور ، پله برقی و خدمات وابسته
  • دارای پروانه طراحی مونتاژ از وزارت صنعت معدن و تجارت
  • عضو سندیکای آسانسور و پله برقی ایران
  • دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه
  • عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخی از آسانسورها در دهه‌های گذشته بسیار حادثه‌ساز بوده‌اند و سالیانه چندین تن جان خود را به دلیل نقص در عملکرد آسانسورها از دست داده‌اند. این اتفاق‌ها باعث شد تا ذهن مسئولین درگیر این موضوع گردد و پس از بررسی‌های فراوانی متوجه شوند که دلیل بسیاری از این حوادث با سرویس و نگهداری آسانسور رابطه مستقیمی دارد و بسیاری از آسانسورها به دلیل برخوردار نبودن از سرویس مناسب و به موقع، خطرساز شده‌اند.

آسانسورها در طول عمر خود، به سرویس و نگهداری احتیاج دارند و در صورت سرویس به موقع و نگهداری ادواری آن‌ها، ممکن است هیچ‌گاه نیاز به تعمیر آسانسور نداشته باشد.

آقای آسانسور یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده‌ی تولید و ساخت آسانسور، نصب و راه اندازی آسانسور، بازسازی آسانسور، تعمیر آسانسور است که با همکاری با افراد فنی و ماهر، خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مفتخریم که توانسته‌ایم به سطح مطلوبی از رضایت مخاطبانمان دست یابیم و جایگاه خود را در این صنعت تثبیت کنیم

تمامی آسانسورها، به یک بازرس نیاز دارند تا بتواند تست‌های ایمنی ماهیانه و سالیانه را انجام دهد و سلامتِ آسانسور را تضمین کند. همه‌ی آسانسورها باید به صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار بگیرند که این بازرسی بخشی از برنامه‌ی نگهداری پیشگیرانه است که توسط متخصصین انجام می‌گیرد. ضمن اینکه سوابق حاصل از این بازرسی‌ها باید حفظ و مکتوب شود تا بعدها در صورت بروز مشکل، به طور دقیق بررسی شود.

حضور سرویس‌کار آسانسور برای بررسی کلیه‌ی اجزای آسانسور ، تنظیم برخی اجزا و کنترل عملکرد مکانیکی و سرعت آسانسور الزامی است.

آقای آسانسور با انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور و بیمه کامل آن، ماهیانه و به صورت زمان‌بندی‌شده، مبادرت به سرویس، تعمیر آسانسور بر اساس چک لیست ارائه شده سندیکای آسانسور و پله‌برقی ایران می‌نماید.

مدیران ساختمان، مراکز اداری و تجاری با سرویس به موقع و منظم آسانسور می توانند به مزایا زیر دست پیدا کنند:

تست و سرویس آسانسور، نیاز به استفاده از تجهیزاتی مانند فشارسنج، مولتی‌متر، آمپرمتر و سایر تجهیزات تخصصی دارد که توسط نیروهای فنی به کار می‌رود. فرد متخصص باید سیم‌کشی برق، جعبه‌های کنترل و مدارهای الکتریکی را با این دستگاه‌ها آزمایش کرده و یافته‌های خود را در یک لیست ثبت نماید. آسانسور باید از نظر سرعت، تهویه و کارکردِ صحیح مورد بررسی قرار بگیرد.

لازم است كه در صورت بروز مشكل، کلیه‌ی مؤلفه‌های عملیاتی كه ممکن است برای افراد خطرناک باشد‌، سریعاً مورد بازرسی و ترمیم قرار بگیرد. تجهیزات ایمنی شامل کارکرد درب آسانسور، حرکت صحیح کابین بین طبقات، شتاب و کاهش سرعت آسانسور، تجهیزات اضطراری و ایمنی آن می‌باشد. این تجهیزات و قطعات باید ماهانه به طور کامل مورد بازرسی قرار گیرند تا در هنگام کار با آسانسور، مشکلی ایجاد نشود. بررسی و نگهداری این مؤلفه‌های ایمنی اولویت اصلی آقای آسانسور است.

سرویس و نگهداری آسانسور در کدام مناطق تهران ارائه می‌شود؟

آقای آسانسور در تمام مناطق و محله‌های تهران خدمات سرویس و نگهداری ارائه می کند: سرویس آسانسور شمال تهران ،  سرویس آسانسور غرب تهران ، سرویس آسانسور جنوب تهران ، سرویس آسانسور شرق تهران ، پیروزی، نارمک، تهرانپارس، مجیدیه، ونک، پاسداران، سیدخندان، تجریش، شهرک غرب، سعادت آباد، ستارخان، پونک، شهران،  آریاشهر،  صادقیه، نواب، ولنجک، قیطریه، کامرانیه، فرمانیه، جردن، آفریقا، میرداماد، امیرآباد، فاطمی، ولیعصر، منیریه، گیشا، جنت آباد، یوسف آباد، عباس آباد، مطهری، افسریه، مرزداران، جمهوری، بهارستان، مولوی، شوش، سعدی، لویزان، هفت تیر، کریمخان، 13 آبان، پانزده خرداد، اندرزگو، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، اشرفی اصفهانی و …

سرویس و نگهداری آسانسور 1

 

خرابی آسانسور به دلیل عدم سرویس و نگهداری آسانسور

عدم سرویس مرتب آسانسور می‌تواند باعث خرابی این وسیله مکانیکی پرمصرف گردد. گاهی اوقات با صرف وقت و هزینه‌ای بسیار کم می‌توان نقص در یک قسمت کوچک از آسانسور را برطرف کرد که این موضوع تنها با بررسی ماهیانه امکان‌پذیر است.

در غیر این صورت نقص یک قسمت کوچک خرابی‌هایی را در قسمت‌های اساسی آسانسور باعث می‌شود که برای رفع آن باید هزینه‌ای چند برابر را متحمل شد. در واقع عدم سرویس آسانسور بصورت دوره‌ای و منظم باعث خرابی قطعات اساسی شده و معمولا هزینه‌ای که برای تعمیر و جایگزینی این قطعات صرف می‌شود بیشتر از هزینه سرویس دوره‌ای خواهد بود.

سرویسکار آسانسور

سرویسکار آسانسور شخصی است که می‌تواند سلامت آسانسور شما را در صورت داشتن تجربه و دانش کافی، تضمین کند. بدین منظور بهتر است از سرویسکاران غیرشرکتی استفاده نکنید. خوشبختانه شرکت‌های معتبر بسیاری به منظور سرویس و نگهداری آسانسور آماده عقد قرارداد با شما هستند. در آخر توصیه ما به شما این است که تا جایی که امکان دارد با شرکت‌ها قرارداد ببندید و از تماس با افراد متفرقه در این زمینه جدا خودداری کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید با قراردادی قانونی از خود حمایت کنید.

 

تصاویر آقای آسانسور در هنگام سرویس و نگهداری آسانسور

برخی از تصاویر تهیه شده در خصوص سرویسکاری آسانسور را در زیر می توانید مشاهده بفرمایید

سرویس های آقای آسانسور، در طول هفت روز هفته، از ساعت 8 تا 22 ارائه می گردد.

پس از انعقاد قرارداد سالانه، بازرسی بصورت ماهانه توسط سرویسکار صورت می گیرد و شما طبق قرارداد مبالغ را پرداخت می نمایید.

در طول مدت قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور، در صورتیکه قطعات آسانسور تعویض گردد، تمامی قطعات تا 3 سال تحت گارانتی آقای آسانسور می باشد.

درخواست قیمت و اطلاعات بیشتر